Fina fredag

Har precis varit på en underbar ridtur tillsammans med Matilda. Idag red jag Chino som är ett stort svenskt halvblod och gammal dressyrhäst, något som verkligen märks. Väldig lyhörd och lätt att samla, rolig att rida helt enkelt! Känner att jag skulle vilja lära mig massor, dressyr i alla former, hoppning och massor annat .. efter ett uppehåll på tio år eller nåt. Roligt att gamla intressen kan komma tillbaka!

Bild från tidigare ridtur, jag på Pavven till vänster och Matilda och Chino till höger.


Nu är det dags att piffa lite inför i eftermiddag, ska på lite happening efter Pontus jobb eftersom han fyller år i helgen, hoppas det blir skoj! Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: PL

Nu funkar det!

2009-05-10 @ 01:05:29
Postat av: Erika

Fina hästar!

2009-05-13 @ 19:53:55
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Jättegulliga hästar! Den till höger ser verkligen stor ut, hur hög är den? :O

2009-05-13 @ 22:53:15
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Ja dom är söta, är glad att jag får låna dom så mycket som jag gör! Ja Chino är gigantisk, jag som är så kort, tror han är närmare 170 cm men jag vet ej exakt.

2009-05-15 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0