Snö utanför mitt fönster

Det virvlar och blåser kallt. Jag stannar inne hela dagen, eventuellt går jag och hämtar posten, vi får se.

Annat var det i söndags, då var det sol och vår. Jag fick följa med en gammal barndomskompis och rida på hennes häst. Det var helt fantastiskt. Först fick jag låna snygga ridbyxor och ridstövlar, sånt som jag går igång på! Vi red sedan till en ridbana där vi skuttade runt några varv och sedan fortsatte vi en sväng i skogen. Hästen var jättefin och lite busig som resulterade att jag näästan ramade av efter att vi hoppat några terränghinder. Men det gick bra som tur va. Det var jobbigt att rida, mycket jobb med benen och hela kroppen för att hålla koll på allt. Takterna sätt väl i men jag var ganska ringrostig. Och jag har väldens träningsvärk i ljumskarna. Men nu har jag fått mersmak och längtar till nästa gång jag får chansen att låna en häst!

Puh nu fortsätter jag med presentationen jag håller på med -ångest. Men det är bara att fortsätta. Ska skriva en opponering också, men vad ska jag "klaga" på? Jag kommer inte på något speciellt. Får krysta fram lite klagomål.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej!

Vad härligt att rida! Jag blir alldeles avundsjuk på dig! Och jag sa till dig att ta det lugnt så att du inte ramlar av och vad var du nära att göra?! Andrea!! Inga brutna ben innan Sälen!

Har du sett att vi startat en blogg?

Inget Borås på torsdag, då är ju du i Stockholm.

Lycka till på torsdag!

Kram kram

2009-03-24 @ 14:10:58
URL: http://holsljungaspinningochbox.blogg.se/
Postat av: Jonna

Välkommen hem Andrea! Du är saknad!!

Kram

2009-03-27 @ 08:20:58
URL: http://holsljungaspinningochbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0