Paus och inspiration

Jag har inte ens tittat i mitt nummer av DV som jag fick förra veckan, skamligt. Men det får bli min belöning efter tentan. Nu har jag iallafall en kort kort pluggpaus, äter en muffin, kollar mejlen och passar på att kika in på  The Sartorialist´s blogg.

Jag älskar att gå in på hans blogg och titta på de snygga människor han fotograferar, bäst gillar jag fotografierna från Paris. Kan inte förklara det men det är en speciell känsla med den staden och när man ser människorna därifrån kan man nästan drömma sig bort att man är där igen. Jag hoppas verkligen jag får möjlighet att åka och hälsa på Paris snart. Men den finns alltid kvar, så det är ingen brådska.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilka härliga kort han tog! Det var en kille på bild från Milano han var inte helt fel att titta på:) SKulle du åka på fredag? Ingen melodikväll då?

2009-03-11 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0