Måndag

Idag har vi åkt skidor nästan hela dagen. Det har däremot blåst rätt mycket och var kallt uppe på fjället. Det mest intressanta under dagen var i och för sig när jag och Jonna skulle byta, jag skulle åka snowboard och Jonna skulle åka skidor. Det var grymt svårt att åka snowboard, jag lyckades att svänga ett par gånger åt höger men ramlade mest. Men jag kommer nog prova fler gånger, det var roligt!

Efter skidåkningen blev det sedvanlig afterski och sedan bastu. Vad som inte hör tillvanligheterna är bastu- och snöbad!

Imorgon lovar de solsken och det hoppas vi på!


Jag och Jonna



Kallt

Kommentarer
Postat av: Eija

Det var tufft gjort! Har alltid varit nyfiken på den känslan.

2009-03-31 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0