Ingen morakniv

Som svar till Matildas kommentar tidigare, nej det blev ingen förlovning. Det är nog bäst att vänta med den saken.

Det här var Söndagens premiestege:

Vinst av damklassen - Ring à la Viktoria och Daniel. Alltså mycket mycket exklusiv ring.

Under 6 timmar - Ny alpin utrustning. Nya skidor, pjäxor samt stavar i toppklass.

Under 8 timmar - Vet inte om det var något här, eventuellt ett par nya löparskor.

Under 10 timmar - En morakniv.

Ha ha det blev inte ens en morakniv. Men jag fick världens finaste krans och rosa dalahäst samt finfina blommor av Eija & Kurt när vi kom hem. Kan inte ha blivit bättre.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej det var väl inte fy skam! Tråkigt att ta de stora priserna med en gång, man vill ju ha lite att kämpa för! Eller kanske att försöka undvika! ;) Förresten så blir det inget bad imorgon. Eller jo mamma ska bada men hon åker direkt dit från jobbet, tror att hon slutar sent. Jag ska ge blod i skene så jag stannar kvar där efter skolan och simmar lite på kaskad som omväxling.

Kram!

2009-03-03 @ 21:27:43
Postat av: Camilla

Åh du är så duktig!! bra kämpat. jag är stolt. och jag vet vad du menar med att det gör ont överallt och de förbannade skyltarna med hur långt det är kvar är överallt och påminner en om att det är hur långt som helst kvar. nästa grej - Vätternrundan 2010 kanske :)? jag har ju utmanat Bellan, förutsatt att jag är i Sverige.



vi får pratas på skype snart! puss o kram

2009-03-04 @ 10:26:53
URL: http://camulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0