Gräsö

Nu är jag på plats, hemma hemma alltså. Jag har flyttat runt ganska mycket, inte under min uppväxt utan under tiden jag pluggat. På grund av det har varit svårt att veta var hemma varit, därför har alltid Gräsö fått heta hemma hemma.

Idag talade jag med min chef på sommarjobbsbanken. Han vill såklart att jag jobbar i sommar men jag skulle helst innan dess fått ett fast jobb någonstans. Nu tror jag att det är dags för en storsatsning på jobb. Nu när tentan är över och allt.

Veckan blir annars lugn. Mammas födelsedag på torsdag, en liten utflykt på fredag, och sedan följa med en barndomskompis och rida i helgen! Äntligen, jag har alltid en konstant längtan efter att få rida igen!

Vi hörs snart.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vad jag blir avundsjuk på dig nu när du säger att du ska rida. Härligt härligt!! Håll dig på hästryggen hela tiden så att du kan åka med till Sälen;)

Kort!!!!!

Kram

2009-03-16 @ 12:48:37
Postat av: Jonna

Gääääääsp!!!!

2009-03-17 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0