Back on track

Kom hem sent igår kväll efter en lång dag i Stockholm. Tack för alla trevliga kommentarer ni, den lilla tappra skaran av läsare, har lämnat!

Och presentationen gick... utmärkt. Det var mycket trevligt att träffa de gamla klasskamrater som jag skulle opponera på (och som opponerade på mig). Igår var också första gången jag kände att jag är ju snart klar med skolan, och det är fantastiskt. Jag har varit rätt så duktig. Visst, tentaresultatet är i och för sig inte klart ännu. Men det är bara en tidsfråga.

Mindre roligt igår var att jag åkte med min bror till Uppsala och vi (han) åkte fast i hastighetskontroll. 9 km för fort resulterade i 2000 kr böter. Puuh tur att det inte var jag som körde. Men jag tyckte synd om honom.

Nu har jag very very mycket att göra. Ska börja med att skotta bort all sketen snö. Här trodde man att man skulle komma till ett snöfritt landskap, men icke. Måste sedan gå till affären och handla lite mat till Fransspektaklet. Och sedan laga köttgryta som ska med till fjällen, fixa med tvätt och packa upp saker. Ikväll är vi bjudna på middag, ska bli mycket trevligt.

Jonna: Imorgon kommer vi och packar in saker i bilen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0