Tortyr?

Årets It-grej för alla svenssons måste utan tvekan vara spikmattan. Vi har precis köpt en som vi ska ge bort i present och jag kunde inte motstå att provligga den lite själv först. Ajaj vad ont det gjorde, men samtidigt var det väldigt skönt när smärtan övergick till värme. Jag var däremot livrädd att när jag skulle resa mig upp skulle mattan sitta fast på ryggen och jag skulle få be någon att dra bort den och det enda min rygg skulle bestå av var ett stort öppet sår. SÅ blev det såklart inte, men ryggen blev röd och helt prickig!

Det är en bra present tycker jag.


Mycket vassa taggar.

Kommentarer
Postat av: Eija

Oj, spikmatta = prickig rygg, ska nog inte skaffa mej någon.

2009-06-26 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0