Ridning och sol till slut

Alltså det var ju inte sol när jag skulle rida. Nej då regnade det, fast inte så farligt faktiskt. Jag var med Helén från jobbet ut och red på hennes islandshäst vilket var jättemysigt. Det var fart på de små benen vill jag lova. Imorgon ska jag med min kompis Jenny till stallet, det ser jag jättemycket fram emot! Blev så arg när jag inte kunde ha mina ridstövlar att jag dessutom köpte ett par shortchaps innan jag skulle ut och rida igår, så nu kan jag ha dem tills det att stövlarna har varit hos skomakaren. Kan dessutom vara bra att ha lite olika grejor att byta emellan.

Idag har jag annars varit på jobbet som vanligt, skickade iväg mina ex-jobb till företaget äntligen. Skönt att jag kan släppa det helt nu!

Idag sken solen för första gången.När jag kom åkandes i bilen ner genom Öregrund mot färjkön och solen sken, sjön låg stilla och man såg Gräsö och lite längre ut horisonten, då var det så vackert. Absolut en av de finaste platserna på jorden.
 
Vad har hänt annars, jo Jonna uppmärksammande att jag och prinsessan Madeleine hade likadana gummistövlar av alla grejjer. Saknar mina gummistövlar, de får nog komma hit efter helgen. Men det kanske inte passar sig att flyga i dom på vägen hem? Jo det gör det nog.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men det är väl klart att det passar sig att flyga i dina Hunter stövlar. Tror säkerligen att prinsessan Madeleine hade flugit i sina.

Hoppas på fint väder på fredag!! Kram kram

2009-06-17 @ 07:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0