Jag ser yxan i krigarens hand

Efter jobbet idag åkte jag direkt till min bror för att fira hans 37-års dag. Efteråt åkte jag och mamma till Öregrund och gick på Öregrundmåndag, en typ av allsång och lite uppträdande. Ikväll spelade Roger Pontare, jag älskar verkligen hans låt Vindarna. Först sjöng han i ca en timme massa andra sånger som var fina, men inte så bra som hans egna musik. Jag är inte så mycket för jazz (?) som jag tror att det var. Sista låten var iallafall Vindarna viskar mitt namn. Vi fick stanna så länge för att få höra den att vi missade nio färjan hem. Självklart hade han sjungit klart tre minuter över nio, men det gjorde inte så mycket.
 

Öregrund hamn sett från fyrskeppet.


Pontare själv i sedvanlig klänning.


Kommentarer
Postat av: Pontus

Öregrund från sin bästa sida! Fint kort, hoppas på många sådana dagar i sommar.



Kram /Pontus

2009-06-30 @ 15:37:11
Postat av: Eija

Fina kort,ska bli kul att få gå vid hamnen och kika när vi kommer upp. kram.

2009-07-01 @ 09:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0