Helg med släktkalas

I Fredags var jag sjuk och hemma från jobbet. Behövde nog det för jag sov halva dagen och inte förrän i Lördags kände jag mig lite piggare, det var ju tur det för då skulle vi ut på 60-års kalas till Helsingen. Det var verkligen stekande hett hela Lördagen. Det var trevligt där, god mat och tipspromenad. Det är fint där ute på ön, skulle kanske vilja bo där på sommaren, men själv på vintern? Det är endå en tuff tant, min faster, får man lov att säga.

Idag var jag med mamma och Göte till Edsöra och solade, det var riktigt varmt och skönt.  Här kommer några bilder från i Lördags.


 
Utsikt från trädgården.


Och lite utsikt från vardagsrummet.


Från båten hem.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det ser verkligen idylliskt ut. Ska bli kul att komma och hälsa på och få se det med egna ögon.

2009-06-29 @ 11:27:26
Postat av: Andrea

Ja, eller du kommer kanske inte just få se min fasters hus, om ni nu inte just vill åka och hälsa på henne, men det ser ju typ lika dant ut överallt:)

2009-06-29 @ 16:11:44
Postat av: Eija

Helt otrolig utsikt från vardagsrummet,jag tror jag skulle kunna bo så.

2009-06-29 @ 17:35:10
Postat av: Pontus

Hej där, ja det är fint i Roslagen. Tur jag skall till dig snart, är trött/less på att vara här..



kram kram

2009-06-29 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0