Trevlig helg - a long time ago

Jag har haft det fullt upp hur länge som helst känns det som nu. Inte för att jag haft det stressigt stressigt men det har varit besök till kors och tvärs och tiden har bara runnit iväg. För ett par veckor sedan (oj va länge) så var våra kompisar Jonna, Fredric och Hampus och hälsade på. Det var verkligen superkul att få besök av dom! Pontus och Fredrics mission var att fånga en enda fisk, det gick inte så bra direkt. Östersjön verker uppenbarligen helt utfiskad. Eller så klarar inte badgästerna av det kanske ;)



På fredagen åt vi svenska kräftor, rökta räkor, italiensk skinka, baguetter och olika ostar. Jag är ju helt såld på plockmat, dessutom  kräftpremiär, lovely.


Fredric och Pontus promenerar med fikat.


Även jag fiskade utan resultat.


Hela familjen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi längtar tillbaka till värmen som var på Gräsö, det har bara regnat sedan vi kom hem! Kräftorna var supergoda. Fredric och Pontus ska ut i sjön här och prova fiskelyckan, funderar på om det inte bara är så att dom helt enkelt inte kan det där med fiske;))

Kram

2009-07-28 @ 10:11:31
Postat av: A

Troligen:)

2009-07-28 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0