Me, P and the Weekend

Vi har haft en supermysig helg! I torsdags kom Pontusen upp, efterlängtad av både mig och brorsans barn! I fredags gjorde vi inte så mycket på kvällen, åt mat, drack vin och cyklade. I lördags tittade vi på målgången i Gräsö runt och gick sedan till lite affärer i Öregrund. På kvällen var vi med pappa och Marianne ut och åt mat och drack drinkar. Irish coffe är något nytt för mig, men gud va det är gott! Jag och Pontus fortsatte till Hummelgrund, och där var det sig likt! Första gången för sommaren som jag var där, det är alltid kul att träffa gamla kompisar man inte ser så ofta.
Söndagen var lugn, mest action blev det väl när vi provkörde Linn och Linus lilla racerbåt som var skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0