Måndag

Ikväll efter jobbet var jag med Jenny och red på hennes häst, det gick jättebra och var superroligt. På jobbet är det som vanligt, har jobbat mer än halva tiden nu och börjar bli påmind om hösten och att jag måste söka ett "riktigt" jobb också. I helgen var vi (egentligen mamma och Göte) barnvakt åt min brors barn. Det var en riktig pärs. Roligast eller snarare värst var när de skulle äta mjukglass i Öregrund (vägrade såklart att äta ur bägare och skulle ha strut), det slutade i att all glass rann ner på kläder och skor i ett enda glasskaos. Mitt i blir såklart den ene akut kissnödig och kan inte vänta en minut. Kaos.. Tur att mamma var med som kan styra upp sådana situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0