Hej Fredag!

Alltid lika skönt med fredag. Även om jag inte riktigt sliter ut mig under veckorna med jobb är det alltid ändå en speciell känsla på fredagen när helgen är nära! Har precis städat klart och målat naglarna så nu känns det som man är beredd inför helgen.

Träningen går framåt. Jag har kommit upp i 17 mil skidor nu. Det känns bra, även om det inte är tillräckligt om man vill åka riktig bra, men det kommer att räcka för mig. Jag kommer dessutom hinna med några ytterligare mil under de här två veckorna. I helgen blir det mer skidor, minst en mil iallafall.

Idag blir det hårfärgning samt fika hos grannen!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker att håret blev fint nu när du hade slingat i den andra färgen. Twitter?!

2009-02-15 @ 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0