God morgon

Igår bakade jag och "grannfruarna". Vi befann oss hos en av mina trognaste läsare. Min enda faktiskt. Well, det blev baka av kan man säga, 8 sorters bullar och kakor under 5,5 timme. Min andra hälft uppskattar däremot inte nybakat som de flesta andra utan frågade istället efter middagen på kvällen om vi inte hade något mer att äta. När jag sa att det fanns nybakade bullar svarade han att han menade att han ville ha något gott. Suck. Jag ger mig iallafall fem hemmafruar av fem möjliga. 


                  


Här är några bilder från baket:

Mjöligt 


Bröd

Lätt mjölig, orutinerat att glömma förklädet.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men gott var det i alla fall! Du glömde dina kakor i kylet här. Jag och Huliganen kommer förbi med dom!

Jag ger mig oxå 5 hemma fruar av 5 möjliga. Fast jag är nog mer som Susan, total katastrof i köket. Eller Lynette, ungar överallt!!

Kram

2009-02-18 @ 15:18:29
Postat av: Andrea

Du är så välkommen! Fika kanske? ;)

2009-02-18 @ 15:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0