5 dagar

Underbart väder ute. Skulle helst sätta mig och njuta i solen men jag måste verkligen plugga. Blir aldrig klar med ex-jobbet heller. Har lite korrigeringar som ska göras men varje gång jag försöker öppna dokumentet hittar jag på något viktigare att göra. Som att plugga optimering till exempel. Det är ju också viktigt.

Har lite träningsverk efter gårdagens box-pass. Tror att det inte blir någon mer träning nu innan söndag, eventuellt simning imorgon bara för att det är skönt. Måste däremot fixa lite saker innan helgen, borde köpa en väst jag kan ha på mig innan starten och i början av loppet om det är kyligt. Jag måste också köpa compeed att ha på hälarna. Av erfarenhet vet jag att jag börjar känna av skavsår efter fyra mil, så det är bra att förebygga. Sen måste jag såklart tvätta alla kläder och packa allt så att man inte glömmer viktiga saker såklart. Börjar bli lite nervös, inte på dagarna men jag har drömt om att jag åkt skidor två nätter i rad nu.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kommer gå galant det här! Av ren vilja kommer du ta dig runt. Glöm inte dricka vatten nu då!!

2009-02-24 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0