14 dagar

Så långt är det nu kvar till Vasaloppet.

Det är 27 dagar kvar till min sista tenta i Optimering och 42 dagar kvar till vi åker till Sälen för andra gången den här vintern, då för utförsåkning. Tiden går snabbt.

I helgen har det varit underbart väder och igår hade vi en riktig friluftsdag vid sjön med skridskor, skidspår och korvgrillning. Vid dessa stunder är man glad över att bo på landet. Ibland är det mindre roligt. Det är lite tråkigt när man ser att en kompis har varit på någon rolig klubb i Paris, där träffat Dita von Teese herself och druckit drinkar. Ibland tänker jag tillbaka på när jag bodde i Paris, det var utan tvekan det roligaste jag gjort. Samtidigt känns det bra att inte göra det längre utan istället ha det som ett trevligt minne att ta fram och tänka på ibland.

Det här är inte så illa heller:

Idylliskt i vintersolen
Härligt vinterlandskap


Jag vilar efter ett par varv i skidspåret.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken underbar dag det var igår! Synd bara på melodifestivalen... Trodde ni skulle komma förbi men jag hörde att ni hade varit lite trötta.

Kram

2009-02-15 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0