Stockholm

Spenderade helgen i Stockholm vilket var mycket trevligt.
I Lördags gick vi på stan hela dagen och mitt mål var att köpa ett par jenas, mina andra favoriter fick ett mycket stort hål på förra helgens kräftskiva då jag tog ett stoort kliv upp för en sten, så kan det gå.

I lördags skväll hade Maria sitt 25-års bubbel med champagne, snittar och tårta. Väldigt roligt att träffa gamla klasskamrater från KTH! Det blir inte så ofta längre, allrahelst inte när man har flyttat. Fick fina Josef Frank underlägg av maria, hade på dagen köpt Josef Frank bordstabletter på Svenskt Tenn. Sammanträffande det där. Kan vara så att vi båda köpte det billigaste som fanns i affären, troligtvis.. haha..

Min Josef Frank noja fortsätter, jakten på en tygbit är på god väg.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Köpte du några jeans? Här regnar och blåser det just nu.Kram mamma!

2009-08-31 @ 18:49:54
Postat av: Andrea

Mamma: Ja jag köpte ett par Acne jeans!

2009-08-31 @ 19:34:44
Postat av: Jonna

Tråkigt när favorit jeans går sönder.

Vi ses på lördag! Kram

2009-09-01 @ 07:56:41
Postat av: Eija

Snygga underlägg,skönt att du är pigg igen. kram.

2009-09-02 @ 05:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0