Ont överallt

Hoppningen var verkligen superkul, kanske inte gick lysande men ändå helt OK. Nu är jag däremot ett vrak, ont i varje led och känner mig helt ledbruten. Tror det är träningsvärk tillsammans med den "förkylning" (svininfluensa?) jag kände av redan i tisdags. Borde ta in på vilohem, den här veckan har faktiskt varit hektisk med all ridning. Nu har jag ridit så mycket så det är inte klokt helt enkelt.

Blir trött när jag tänker på utgång i sthlm i helgen, får troligtvis bli lite drinkar bara, det hoppas jag att jag ska orka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Andrea! Förstår att du har träningsvärk! Du var superduktig och MODIG igår på hoppningen. Tack för hjälpen med hästarna den här veckan.

Sköt om dig tills vi ses i december!?

Kram Helen

2009-08-27 @ 22:06:06
Postat av: Jonna

Rida kan man aldrig göra för mycket!

Ha det så trevligt i huvudstaden. Kram

2009-08-28 @ 08:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0