Ny dag, ny vecka, nytt liv

Herregud vad tidigt jag vaknade idag, min första "semesterdag". Jag måste ha blivit helt ovan att bo i stan, för jag vaknade av grannar och bilar och andra konstiga ljud. Helgen har verkligen varit kanon. Maria, Erik och Hanna var på besök, bäst var när vi solade och badade i lördags medans vi tittade på båtarna som körde Roslagsloppet. Gräsö visade sig verkligen från sin bästa sida!

Igår åkte vi alltså ner till Borås, Jonna fick också åka med för vidare resa mot Gbg. Lägenheten är toppenbra. Däremot har vi gjort ungefär världens längsta lista på vad vi "måste ha", alltifrån tandbortsmugg till vitrinskåp. Idag ska jag börja med att tvätta, yey, sen ska jag plocka upp kläder och saker och fixa och dona. I eftermiddag ska vi kolla på soffa och tv till sovrummet. Kommer nog bli bra detta, känns däremotsom att det kommer att ta evigheter innan vi är i ordning. Men det ska bli roligt:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Välkommen hem Andrea! Kommer nog bli kanon bra i lägenheten bara alla lexington handdukar kommer på plats ;))

Kommer in någon dag och hälsar på er, jag har inte sett lyan ännu.

Kram kram

2009-08-10 @ 10:47:00
Postat av: A

Du är så välkommen, jag piffar för fullt här så att det ska bli fint! kram kram

2009-08-10 @ 11:54:07
Postat av: Eija

Kul att du tyckte om lägenheten,svårt att hyra lägenhet när man bara kollat på kort.Det blir säkert kanon när allt kommer på plats.Kram på er.

2009-08-11 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0