Planering

Idag vaknade jag ganska sent, men sovmorgon var väldigt skönt! Det är ju inte direkt toppenväder ute så det blir inomhus idag. Jag har planerat allt vi ska handla inför påskafton, det blev en hel A4-sida med saker! Det ska bli roligt att ha lite kalas:)

Jag älskar att göra listor, jag kan göra listor på allt! Förmodligen skulle det bli mer gjort om jag inte lade ner så stor del av tiden på just listskrivandet, men jag gillar ju listor. Egentligen gillar jag när man kan bocka av på listan!

Min nästa punkt är att göra om vissa bilder på det sabla ex-jobbet. Det förföljer mig utan att någonsin bli klart.Men innan veckan är slut, eller helst tidigare, måste det bli klart! Jag kan inte riktigt fokusera på andra saker så länge det hänger över mig. Så det är bara att börja, istället för att sitta här och beklaga mig.

Bye bye.


Kommentarer
Postat av: P

En hel A4-sida :S med saker, måste kanske jobba över idag..

2009-04-08 @ 15:31:43
Postat av: Matilda

Haha!

2009-04-08 @ 23:32:41
Postat av: M

det var en kommentar på kommentaren alltså :P

2009-04-08 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0