Påskhelgen

Vilken underbar helg vi har haft!

Strålande sol hela helgen, massa mat och godis!

Vi har bland annat lagat massa mat, haft påskfest, solat, gått på födelsedagskalas och mycket mer. Idag gick hela dagen åt till att byta till sommardäck och städa Pontus bil, men den blev som ny!


Ikväll har jag också instruerats hur jag ska ta hand om hästarna i helgen, vilket ska bli roligt. Mitt hästintresse börjar komma tillbaka mer och mer, på gott och ont. Jag vil ju självklart ha en häst men vet också att det är omöjligt för mig just nu. Det är ganska fascinerade hur glad jag blir av att vara i stallet eller bara i en hästsportaffär. Bara i en hästaffär blir jag helt fascinerade över ryktborstar och vojlockar. Precis som när man var liten och den högsta drömmen var att få ett par vinröda helskodda ridbyxor, lyckan på julafton var sedan total.

I veckan ska jag fixa och dona lite, träna inför vårruset bland annat. Jag har precis köp ett par nya asics löparskor som känns mycket snabba. Tyvärr fick jag skavsår idag när vi skulle morgonpromenera, men det hoppas jag går över snart!

Nu blir det "söndagsfilmen", fast det är måndag! Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0