En skön fredag

Idag har jag haft en typiskt skön dag. Dagen började med att jag tog en snabb promenad innan frukost, till frukost läste jag sedan nyheter och diverse bloggar jag är beroende av. Efter detta fortsatte jag att skiva på mitt engelska cv och cover letter, som nu är på rättning. Därefter gjorde jag en kroppslig make over, med fotband, manikyr och pedikyr m.m. Sedan solade jag i solstolen och läste en bok som jag precis börjar komma in i.

Nu har jag fikat med nybakta bullar hos grannen. Solen har däremot gått i moln men jag hoppas den kommer snart igen för ikväll ska jag och Pontusen grilla och ta ett glas rosé, alltså ha en riktig mysig svenne-fredagskväll!

På återsseende!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Man är ledig på fredag, skulle kunna ta en tur på förmiddagen kanske?

2009-04-27 @ 14:11:12
Postat av: A

Jonna: Jo det skulle vi ju kunna, hade glömt att det var röd dag på fredagen. Jag och Matilda ska rida på torsdag så då frågar jag henne om vi får lånda dom på fredagen!

2009-04-27 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0