Återuppstånden

I söndags åkte jag åter till Stockholm för en kort visit, anledningen var min intervju på Scania. Det gick väl överlag bra, men det var kluriga frågor och inte helt lätt att formulera bra svar. Jag behöver helt klart mer intervjutrning och Scaniaintervjun var egentligen min första riktiga intervju.

Helgen var den bästa på länge. Strålande sol i lördags och vi krattade hela gräsmattan, tog fram utemöblerna och hade det mysigt i solen. Riktigt vårigt och jag är fortfarande rätt så solbränd i ansiktet sen vi åkte skidor, vilket känns frächt!

Idag ska jag göra det absolut sista på mitt ex-jobb så det kan bli klart någon gång. Jag har dessutom massor att planera inför påskfesten på lördag.

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vart åkte ni skidor i lördags? Fanns det snö någonstans i närheten som jag missat?

2009-04-07 @ 13:06:23
Postat av: Jonna

Sedan vi åkte skidor. Sorry! Jag som läste för fort...

2009-04-07 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0